Accor z kolejną edycją raportu o trendach w podróżowaniu

przez Think MICE

Grupa Accor opublikowała nową edycję raportu „Europa w ruchu: spostrzeżenia dotyczące planów podróży w 2024 roku”. Jak podają jego autorzy pomimo wciąż trudnej sytuacji finansowej na Starym Kontynencie, turyści są pewni swoich wydatków na wyjazdy. Co więcej, ponad połowa z nich (54 proc.) deklaruje, że będzie w stanie przeznaczyć na ten cel więcej środków niż rok wcześniej. Przeciwnego zdania jest zaledwie 11 proc. badanych.

W Krakowie powstanie hotel marki Tribe

przez Think MICE

Grupa hotelowa Accor podpisała kolejną umowę o zarządzanie z AccorInvest, właścicielem Orbis S.A. Dotyczy ona nowego hotelu marki Tribe, który na wiosnę 2025 roku pojawi się w Krakowie.

Focus Nation dla marki Krosno

przez Think MICE

Po jubileuszu 100-lecia Krosno Glass w 2023 roku, agencja Focus Nation, w ramach współpracy długoterminowej, planuje szereg kolejnych działań komunikacyjnych dla tej marki obejmujących głównie kampanie digital, social media, prasę i OOH.