Polskie kluby sportowe promują Polskę

przez Think MICE

Rodzime kluby, związki sportowe i zawodnicy z nimi związani reprezentują nasz kraj na arenie międzynarodowej, stając się tym samym sportowymi ambasadorami Polski. Zainicjowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki (MSiT) projekt promocji Polski poprzez sport, którego operatorem jest Polska Organizacja Turystyczna (POT), ma pozwolić usystematyzować i zintensyfikować dotychczasowe działania podejmowane w tym kierunku.

Emirat Ras Al Khaimah odnotował najwyższą półroczną liczbę przyjazdów

przez Think MICE

Od stycznia do czerwca br. 600 tys. osób odwiedziło Ras Al Khaimah. To wzrost o 14,8 proc. w stosunku do pierwszej połowy 2022 roku i zarazem rekordowo dobry wynik, jeżeli chodzi o liczbę przyjazdów do tego emiratu. Takie dane podało Biuro Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah (RAK TDA).

IT&CMA 2023: duży nacisk na edukację i networking

przez Think MICE

Znamy już sporo szczegółów na temat programu edukacyjnego, wydarzeń networkingowych oraz dodatkowych atrakcji, towarzyszących tegorocznym targom IT&CMA, które w dniach 26-28 września br. odbędą się w Bangkoku.