Nowy program lojalnościowy Radisson Rewards

przez Think MICE

19 października br. Radisson Hotel Group uruchomiła nowy program lojalnościowy Radisson Rewards. Jego uczestnicy mogą skorzystać z oferty atrakcji hotelowych, w ramach pakietów: Club, Premium lub VIP. Propozycja skierowana jest również do branży MICE.

Leonardo Hotels rozbudowuje strategię ESG

przez Think MICE

Leonardo Hotels Central Europe rozwija plan zrównoważonego rozwoju obowiązujący do 2027 r. Dodawane są do niego nowe cele i środki w zakresie przeciwdziałania zmianom klimatycznym, zwiększenia zaangażowania społecznego i określenia kierunków rozwoju strukturalnego.

Ruszył program dobrych praktyk IGHP

przez Think MICE

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego (IGHP) opracowała program dobrych praktyk dla zawodu technik hotelarstwa. W pierwszej edycji akcji uczestniczy ponad 50 szkół i ponad 20 hoteli, które otrzymały już certyfikaty „Hotel Dobrych Praktyk IGHP”.

Katowice gościły konferencję PRECOP 27

przez Think MICE

Zakończyła się konferencja PRECOP 27 organizowana przez United Nations Global Compact Network Poland oraz Grupę PTWP. Wydarzenie, które odbywało się w dniach 18-19 października br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, zgromadziło ponad 1,2 tys. uczestników. Ponad 2,5 tys. osób śledziło transmisję online.

Bleisure oczami Roba Davidsona

przez Think MICE

Bleisure to trend lubiany nie tylko przez podróżujących służbowo, ale przede wszystkim przez destynacje, które takie osoby decydują się odwiedzić. Dłuższy pobyt to przecież więcej wydanych na miejscu pieniędzy i niemałe korzyści dla lokalnej branży turystycznej. Dlatego dziwi, że większość europejskich biur convention nie zainteresowała się jeszcze profesjonalną promocją w tym kierunku.