„Oryksy 2024” i koncert na PGE Narodowym dla najefektywniejszych biur podróży

przez Think MICE

Biuro Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah uhonorowało siedem polskich biur podróży za najlepsze wyniki w pierwszym półroczu br.  Statuetki „Oryksy 2024”, czyli nagrody za wysłanie największej liczby turystów do emiratu Ras Al Khaimah w terminie od stycznia do czerwca 2024 roku otrzymały: Best Reisen, Coral Travel, Exim Tours, Sun & Fun, TUI Polska, TouchPoint Incentive oraz Wakacje.pl.

Open Hair Festival w Sieradzu z Creative Brand Stories

przez Think MICE

Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, trzeci rok z rzędu odpowiadała za współorganizację letniego Open Hair Festival (wraz z miastem Sieradz). Tegoroczna edycja wydarzenia odbywała się w dniach 19-21 lipca.

Zbliża się 11. edycja Imagination Day

przez Think MICE

W dniach 28-29 listopada odbędzie się 11. edycja Imagination Day. W Multikinie Złote Tarasy w Warszawie spotkają się przedstawiciele świata marketingu, biznesu i sztuki. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a za jej kreację odpowiadają Ars Thanea oraz Polot.

Accor podsumowuje pierwsze półrocze 2024 roku

przez Think MICE

W porównaniu do pierwszej połowy ub.r. grupa Accor w ciągu sześciu miesięcy 2024 roku odnotowała wzrost przychodów o 11 proc., co oznacza rozwój sieci zgodnie z założonymi prognozami.