ASSOCIATION NEWS: Wykorzystanie kapitału intelektualnego wg GainingEdge

przez Think MICE

Po raz drugi międzynarodowa firma konsultingowa GainingEdge wydała raport poświęcony temu, jak destynacje wykorzystują swój kapitał intelektualny za pośrednictwem liderów, będących w zarządach międzynarodowych stowarzyszeń. Wyniki oparte są na badaniach dostępnych publicznie źródeł oraz na analizie bazy danych stowarzyszenia ICCA (International Congress and Convention Assocation).

Walk dla Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska

przez Think MICE

Agencja Walk rozpoczęła współpracę z firmą Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska, będącą producentem francuskich dermokosmetyków oraz farmaceutyków. Walk odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych BTL oraz digital dla kilku gam produktowych Avène, w tym m.in. Eau Termale Avène, Hydrance, Tolérance Control, Cicalfate, XeraCalm A.D czy DermAbsolu.

Trwają zgłoszenia na targi MITM Americas

przez Think MICE

24. edycja MITM Americas (Meetings & Incentive Travel Market) – po przerwie spowodowanej pandemią – ponownie zawita na Kubę. Tym razem targi odbędą się jednak nie w Hawanie, ale w Varadero (Meliá Varadero) – w dniach 4-7 września br. MITM Americas są imprezą, która rotuje pomiędzy krajami Ameryki Północnej i Środkowej.

The Meetings Show wróciły w pełnej krasie

przez Think MICE

W dniach 29-30 czerwca, w centrum konferencyjno-wystawowym ExCeL w Londynie odbywała się jubileuszowa, dziesiąta edycja targów The Meetings Show.