Bleisure, czyli przyjemne z pożytecznym 

przez Think MICE

Nie tylko sale konferencyjne, szkolenia, dworce i lotniska, ale także poznanie miasta, regionu i ich atrakcji. To trend w wyjazdach biznesowych, który generuje miliardy dolarów w światowym PKB i jest coraz bardziej widoczny również w Polsce. Nazywa się bleisure. Czy jest on szansą dla Krakowa?

Agencja El Padre dla Pracuj.pl

przez Think MICE

Na zlecenie Pracuj.pl agencja El Padre zorganizowała cykl eventów, których celem była promocja  Festiwalu Pracy JOBICON. Wydarzenia odbywały się w dniach 26 lutego-2 marca br. na krakowskich uczelniach wyższych. 

Edukacyjny IMEX

przez Think MICE

Znane są już pierwsze szczegóły dotyczące programu edukacyjnego towarzyszącego tegorocznej edycji targów IMEX we Frankfurcie. Organizatorzy zapowiedzieli, że złoży się na niego ponad 180 sesji i wykładów (zarówno po niemiecku, jak i angielsku), podzielonych na dziesięć głównych bloków tematycznych.