POLHOTREP działa z Rak’n’Roll

przez Think MICE

Firma Polhotrep, razem z partnerami DMC, rozpoczęła w tym roku program CSR, którego celem jest pomoc osobom potrzebującym w Polsce. W tym celu połączono siły z Fundacją Rak’n’Roll, która od 2009 roku pomaga przechodzić przez raka chorym i ich bliskim. 

IGHP: Początek roku nie napawa hotelarzy optymizmem

przez Think MICE

Pomimo rozpoczętych w styczniu ferii, hotele wypoczynkowe i położone poza miastami odnotowały gorsze wskaźniki operacyjne niż hotele biznesowe i zlokalizowane w miastach – wynika z ankiety dotyczącej sytuacji branży w pierwszym miesiącu nowego roku, przeprowadzonej wśród hotelarzy przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (IGHP). Satysfakcjonujący poziom obłożenia powyżej 50 proc. uzyskał tylko co trzeci hotel biorący udział w badaniu.

Targi AIME świętowały 30-lecie

przez Think MICE

W australijskim Melbourne zakończyła się jubileuszowa, 30-sta edycja targów The Asia Pacific Incentives and Meetings Event (AIME). Impreza odbywała się w dniach 13-15 lutego – wzięło w niej udział ponad 400 hosted buyersów, ok. 350 wystawców i ponad 2 tys. odwiedzających.

Zmiany w Convention Bureau Wrocław

przez Think MICE

Na zebraniu Rady Fundacji Promocji Turystyki Kongresowej Convention Bureau – Wrocław na stanowisko prezeski zarządu wybrano Wiktorię Król-Cieciorowską. Zastąpiła Agnieszkę Szymerowską, która została dyrektorem biura Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP).  

Najważniejsza konferencja rowerowa po raz pierwszy w Polsce

przez Think MICE

Europejska Federacja Cyklistów (ECF) ogłosiła, że światowy szczyt rowerowy Velo-city w 2025 roku odbędzie się w Gdańsku. Polskie miasto po raz pierwszy stanie się gospodarzem tej międzynarodowej konferencji.

POT zaprezentowała ważny dokument

przez Think MICE

Polska Organizacja Turystyczna (POT) zaprezentowała przekrojową „Diagnozę strategiczną dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce do roku 2030”. Dokument zawiera analizę zasobów turystycznej marki Polska, jej odbiorców i otoczenia oraz rekomendacje dla POT i innych podmiotów z branży. Diagnoza posłuży do stworzenia strategii komunikacji marketingowej na kolejne siedem lat i pomoże w skuteczniejszej promocji Polski jako atrakcyjnego celu turystycznego.