SAPR wybrało nową Radę na kadencję 2025–2027

przez Think MICE

13 października podczas Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) wybrano nową Radę. W jej skład weszli: Joanna Adamiak (przewodnicząca Rady), Paweł Bylicki, Rafał Czechowski, Jan Matysik oraz Izabela Wejcht. Ich kadencja potrwa dwa lata.

LoveBrands Group kontynuuje współpracę z Bankiem Pocztowym

przez Think MICE

Agencja LoveBrands Group przedłużyła współpracę z Bankiem Pocztowym, kontynuując obsługę marketingową i komunikacyjną w modelu 360°. Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację działań reklamowych – zarówno dla marki korporacyjnej, jak i poszczególnych produktów banku – obejmujących komunikację ATL, BTL oraz digital.

IMEX America 2025: Las Vegas znowu bije rekordy

przez Think MICE

IMEX America 2025 przeszedł do historii. Rekordowe statystyki i entuzjastyczne opinie uczestników po raz kolejny potwierdziły, że siłą branży MICE są ludzie i nawiązywane przez nich relacje.