Fot. Flickr.com

Wydatki promocyjne polskich miast: na pierwszym miejscu stolica

przez Think MICE

Z raportu „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów” wynika, że spośród wszystkich miast wojewódzkich najwięcej na promocję wydają Warszawa, Kielce i Katowice. Zaś najmniej: Gorzów Wielkopolski i Zielona Góra. Za najbardziej efektywną branża uznała promocję Wrocławia. 

Fot. Michał Kalarus/THINK MICE

Rusza program Game Changers Academy

przez Think MICE

Pracownia Gier Szkoleniowych oraz The Heart rozpoczynają Game Changers Academy – roczny program dla liderów, którzy kreują, a nie naśladują, którzy odpowiadają za to, by zacząć robić coś inaczej, lepiej, „po nowemu”. Inauguracja programu odbędzie się 18 maja br. w The Heart (Warsaw Spire, pl.Europejski 1, piętro 38).

Fot. Materiały prasowe

Sri Lanka promuje się przy wsparciu Goodfellas Group i Consulting’n more

przez Think MICE

Biuro Promocji Turystyki Sri Lanki nawiązało współpracę z agencjami Goodfellas Group i Consulting’n more. Projekt, który realizuję wspólnie wymienione podmioty ma na celu prezentację oferty turystycznej oraz promocję Sri Lanki jako atrakcyjnego kierunku turystycznego w Europie Środkowo-Wschodniej. W jego ramach prowadzone są działania public relations oraz osobiste spotkania z przedstawicielami branży turystycznej w Warszawie, Krakowie oraz Budapeszcie.