Walk z komunikacją i wsparciem event marketingowym „Dobrej Aukcji”

przez Think MICE

25 kwietnia br. wystartowała „Dobra Aukcja”, w ramach której można wylicytować wyjątkową piłkę z 1977 r. podpisaną przez zawodników grających pod wodzą Jacka Gmocha na igrzyskach w Montrealu (1976) i na mundialu w Argentynie (1978). Inicjatorem akcji jest warszawska Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa. Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji akcji oraz wsparcie działań event marketingowych odpowiada Walk.

Off-roadowo z Land Roverem po Polsce

przez Think MICE

Zakończył się 3-tygodniowy road show po Polsce Land Rovera i Range Rovera. The Above & Beyond Tour 2018 odwiedziła poznańskie targi Moto Show, Gdynię, Warszawę, Kraków oraz Katowice. Była to pierwsza edycja tej imprezy w Polsce, za jej organizację odpowiadała agencja Ministry Of Creativity.

VI edycja ORLEN Warsaw Marathon z agencjami MyPlace i endorfina events

przez Think MICE

22 kwietnia br. odbyła się VI edycja ORLEN Warsaw Marathon – największej imprezy biegowej w Polsce, której inicjatorem i pomysłodawcą jest PKN ORLEN. Po raz kolejny kilkanaście tysięcy osób wzięło udział w biegu maratońskim oraz biegu OSHEE 10 km. Po raz pierwszy za kompleksową produkcję tego wydarzenia odpowiadały agencje eventowe MyPlace oraz endorfina events.