Agencja Plej przygotowuje strefę sieci PLAY podczas finału WOŚP

przez Think MICE

Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot jest współtwórcą kampanii PLAY w trakcie tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Eventowa część agencji przygotowuje i koordynuje działającą przez 2 dni strefę PLAY przy Pałacu Kultury i Nauki.

Firmy chcą wydać więcej na podróże biznesowe

przez Think MICE

Jedna trzecia osób odpowiedzialnych za organizację i zarządzanie podróżami biznesowymi (corporate travel buyer) będzie mieć w 2019 r. do dyspozycji większy budżet niż w ubiegłym roku – wynika z ankiety Business Travel Show.

Forum Branży Eventowej 2019 już 23 stycznia

przez Think MICE

Branża eventowa to grupa zawodowa ludzi tak pochłoniętych swoją pracą, że zazwyczaj trudno im się spotkać. Dlatego ważna jest obecność na Forum Branży Eventowej (FBE), które odbędzie się 23 stycznia br. w Expo XXI Warszawa.