Ponad 50 tysięcy osób bawiło się na Kraków Live Festival 2018
- przez Think MICE
Ponad 50 tysięcy osób bawiło się podczas tegorocznej edycji Kraków Live Festiwal. Po raz pierwszy sponsorem tego wydarzenia była firma Orange.
Ponad 50 tysięcy osób bawiło się podczas tegorocznej edycji Kraków Live Festiwal. Po raz pierwszy sponsorem tego wydarzenia była firma Orange.
Jedna scena, czołowi przedstawiciele polskiego rapu i spektakl wpisujący się w ideę TYMCZASEM – już 6 października w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie odbędzie się wydarzenie łączące muzykę i sztuki wizualne – Projekt TYMCZASEM.
Volvo Car Poland zorganizowało dla dziennikarzy motoryzacyjnych jazdy testowe nowym modelem Volvo V60. Agencja Ministry Of Creativity była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji oraz realizację tego projektu.
W stolicy Polski odbyła się pierwsza w Europie konferencja Global DMC Partners Connection. Złożyły się na nią spotkania biznesowe, program edukacyjny, szereg wydarzeń networkingowych oraz wycieczki mające ukazać potencjał Warszawy i Polski jako atrakcyjnej destynacji MICE.