Prestiżowa nominacja dla projektu Mea Group

przez Think MICE

Flesz Fashion Night Autumn Glow, wydarzenie według konceptu kreatywnego Mea Group, zdobyło nominację komitetu ekspertów German Design Council do udziału w konkursie German Design Award 2019.

Holiday Inn Express powstanie w Rzeszowie

przez Think MICE

Spółka Chopin Airport Development przekazała generalnemu wykonawcy – firmie ERBUD plac budowy pod realizację inwestycji hotelowej Holiday Inn Express. Obiekt powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka. Przyjęcie pierwszych gości planowane jest w drugiej połowie 2019 r.

#PlayYourWay kampania PLAY na Pol’and’Rock Festival

przez Think MICE

Wystartowała kampania #PlayYourWay promująca strefę operatora PLAY na Pol’and’Rock Festival 2018. Agencja Plej odpowiada za jej ideę kreatywną (przy wsparciu strategicznym Melting Pot), realizację eventu, obsługę strefy PLAY na festiwalu, a także koncept i produkcję filmów (wraz z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.

Global Events Congress po raz pierwszy w Polsce

przez Think MICE

W Warszawie odbywa się  (10-13 lipca) ósma edycja Global Events Congress – międzynarodowego kongresu branży spotkań. Impreza po raz pierwszy gości w Polsce, a jej lokalnym organizatorem jest Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji (SGTiR) z Grupy Uczelni Vistula.

Lublin zaprasza na Carnaval Sztukmistrzów

przez Think MICE

Carnaval Sztukmistrzów to największy festiwal nowego cyrku w Polsce. Wydarzenie to przenosi miasto w cyrkowy świat na najwyższym poziomie artystycznym i widowiskowym. Częścią Carnavalu jest Urban Highline Festival, który w tym roku obchodzi dziesiąty jubileusz. Z tej okazji ponad ulicami Lublina na taśmach zaprezentuje się światowa czołówka zawodników tej spektakularnej i emocjonującej dyscypliny, polegającej na pokonywaniu taśm zawieszonych na wysokościach.

EB będzie promować się eventem

przez Think MICE

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek – czterej raperzy reprezentujący dwa różne pokolenia rozpoczęli artystyczną współpracę, której kulminacyjnym momentem ma być zaplanowane na wrzesień wydarzenie sponsorowane przez markę EB należącą do Grupy Żywiec.