Wspólna wystawa Kraków 5020, Tauron Areny oraz EXPO Kraków

przez Think MICE

Trzy krakowskie obiekty – Centrum Kongresowe ICE Kraków, Tauron Arena Kraków oraz Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe Expo Kraków – obchodzą w tym roku swoje 10-lecie. Z tej okazji, spółka Kraków 5020, która jest operatorem ICE Kraków, oraz Expo Kraków i Arena Kraków S.A. zorganizowały ekspozycję „10 lat razem dla Krakowa”.

Nowa kampania wizerunkowa ibis

przez Think MICE

Marka hotelowa ibis rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować ich aspiracje i spełniać marzenia.

Trzecia edycja Spotlight on Poland: Wrocław stolicą innowacji w branży turystycznej i spotkań

przez Think MICE

W dniach 3–6 września br. Wrocław stał się centrum międzynarodowej wymiany doświadczeń podczas trzeciej edycji projektu Spotlight on Poland. Wydarzenie, zorganizowane przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), Polską Organizację Turystyczną (POT) oraz Poland Convention Bureau (PCB), przyciągnęło ekspertów branży spotkań i turystyki z całego świata. Jego celem było nie tylko promowanie atrakcji turystycznych Polski, lecz także nawiązywanie międzynarodowych relacji biznesowych w branży spotkań.

Biznes, innowacje i globalny networking podczas IT&CM Asia i CTW Asia-Pacific

przez Think MICE

Targi IT&CM Asia i CTW Asia-Pacific, których THINK MICE jest oficjalnym partnerem medialnym, przyciągną we wrześniu do Bangkoku ponad 1 tys. profesjonalistów zajmujących się organizacją wyjazdów MICE i podróży służbowych z całego świata. Organizatorzy zapowiedzieli kilka ciekawych nowości, które będą towarzyszyły tegorocznym edycjom tych wydarzeń.