Do 10 stycznia taniej na Baltic For Events Forum

przez Think MICE

Pod koniec kwietnia w Tallinie odbędzie się trzecia edycja Baltic For Events Forum – największego międzynarodowego wydarzenia poświęconego branży eventowej w tej części Europy. Jeszcze tylko przez kilka dni, do 10 stycznia, można kupić bilety na tę imprezę w specjalnej, niższej cenie (tzw. early bird price).

CONVENE 2019 znamy wszystkie szczegóły

przez Think MICE

Na niecałe dwa miesiące przed rozpoczęciem siódmej edycji wileńskich targów CONVENE organizatorzy podali szczegółowy program tej imprezy. Znana jest m.in. tematyka sesji edukacyjnych, lista prelegentów oraz program wydarzeń networkingowych. 

W Szczecinie powstanie hotel ibis Styles

przez Think MICE

Grupa Orbis zawarła umowę na budowę hotelu ibis Styles Szczecin Stare Miasto. Prace przy ul. Panieńskiej 10 na Podzamczu rozpoczną się pod koniec stycznia 2019 r. Pierwszych gości obiekt przyjmie w 2020 r.

Wpływ ekonomiczny branży spotkań na gospodarkę Krakowa

przez Think MICE

1,4 mld złotych wydali uczestnicy spotkań i wydarzeń biznesowych odbywających się w Krakowie w 2017 r. To ponad trzykrotnie więcej niż w 2013 r. Takie dane przynosi raport „Wpływ ekonomiczny branży spotkań na gospodarkę Krakowa w 2017 roku”.

Multi Communications dla marek Opoczno i Cersanit

przez Think MICE

W grudniu br. do grona klientów Multi Communications dołączyły dwie polskie marki z branży wnętrzarskiej. To Opoczno oraz Cersanit, które działają w ramach jednej grupy kapitałowej (Cersanit S.A.). Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej dla obydwu brandów.

Continental wybiera Plej

przez Think MICE

Plej, przy strategicznym wsparciu Melting Pot, opracowuje strategię marki Continental na 2019 r. Obsługą klienta po stronie agencji zajmuje się zespół kierowany przez Łukasza Antoniego Koperę.