
Ibis promuje się muzyką
- przez Think MICE
Ibis organizuje koncerty, w których występują pracownicy hoteli należących do sieci. Pilotaż projektu odbył się 27 marca br. w ibis Warszawa Centrum. Kolejne koncerty już wkrótce.
Ibis organizuje koncerty, w których występują pracownicy hoteli należących do sieci. Pilotaż projektu odbył się 27 marca br. w ibis Warszawa Centrum. Kolejne koncerty już wkrótce.
Za nami premiera ponadczasowego „Orfeusza w Piekle” w Operze Bałtyckiej. Spektakl został przygotowany w ramach trwającego obecnie Sezonu Francuskiego, którego oficjalnym partnerem jest Sofitel Hotels & Resorts w Sopocie, marka hotelowa o francuskich korzeniach, której bliski jest świat kultury i sztuki.
Agencja Allegro wprowadza na rynek nowy produkt. Allevent to pierwsza w Polsce webowa aplikacja eventowa przygotowana od podstaw przez agencję event marketingową.
Centrum konferencyjne hotelu MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel zgromadziło znawców i miłośników muzyki jazzowej, którzy wspólnie świętowali 50-lecie pracy artystycznej Marianny Wróblewskiej. Na scenie wystąpiła sama jubilatka oraz zaproszeni goście. W gali wzięło udział ponad 600 osób ze świata biznesu, polityki, kultury i sztuki.
Zakończyły się prace przy budowie hotelu B&B Kraków Centrum. Wkrótce odbędzie się jego otwarcie. Krakowski hotel będzie szóstym obiektem sieci B&B działającym w Polsce. Funkcję dyrektora powierzono Małgorzacie Mazurkiewicz.
Agencja Brave odpowiadała za opracowanie koncepcji i produkcję eventu #PINKSPRING, zorganizowanego z okazji premiery najnowszego produktu marki Clinique – nawilżającego krem-gelu Moisture Surge™ 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator.