Ibis promuje się muzyką

przez Think MICE

Ibis organizuje koncerty, w których występują pracownicy hoteli należących do sieci. Pilotaż projektu odbył się 27 marca br. w ibis Warszawa Centrum. Kolejne koncerty już wkrótce.

„Orfeusz w Piekle” i Sofitel. Francuskie święto w Operze Bałtyckiej

przez Think MICE

Za nami premiera ponadczasowego „Orfeusza w Piekle” w Operze Bałtyckiej. Spektakl został przygotowany w ramach trwającego obecnie Sezonu Francuskiego, którego oficjalnym partnerem jest Sofitel Hotels & Resorts w Sopocie, marka hotelowa o francuskich korzeniach, której bliski jest świat kultury i sztuki.

XXXIII Forum Humanum Mazurkas: jubileusz Marianny Wróblewskiej

przez Think MICE

Centrum konferencyjne hotelu MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel zgromadziło znawców i miłośników muzyki jazzowej, którzy wspólnie świętowali 50-lecie pracy artystycznej Marianny Wróblewskiej. Na scenie wystąpiła sama jubilatka oraz zaproszeni goście. W gali wzięło udział ponad 600 osób ze świata biznesu, polityki, kultury i sztuki.

B&B Kraków Centrum przygotowuje się na otwarcie 

przez Think MICE

Zakończyły się prace przy budowie hotelu B&B Kraków Centrum. Wkrótce odbędzie się jego otwarcie. Krakowski hotel będzie szóstym obiektem sieci B&B działającym w Polsce. Funkcję dyrektora powierzono Małgorzacie Mazurkiewicz.   

#PINKSPRING z agencją Brave

przez Think MICE

Agencja Brave odpowiadała za opracowanie koncepcji i produkcję eventu #PINKSPRING, zorganizowanego z okazji premiery najnowszego produktu marki Clinique – nawilżającego krem-gelu Moisture Surge™ 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator.