Zagraniczni touroperatorzy w Gdańsku 

przez Think MICE

Gdańsk oraz region pomorski znowu mają szansę stać się tematem rozmów za granicą naszego kraju. Wszystko za sprawą  kolejnej, 5. edycji INcoming Poland Gdańsk & Pomorskie Region, która pod koniec października odbyła się w gdańskim AmberExpo.

ITB Asia: większy nacisk na MICE

przez Think MICE

W Sands Expo and Convention Centre w Singapurze (kompleks Marina Bay Sands) zakończyła się kolejna edycja targów ITB Asia. Wzięło w nich udział ponad tysiąc wystawców i ponad tysiąc hosted buyersów, którzy odbyli w sumie ok. 25 tys. spotkań biznesowych. THINK MICE był oficjalnym partnerem medialnym tego wydarzenia.

Travel Advance przedstawicielem marki Malta, Gozo & Comino w Polsce

przez Think MICE

Travel Advance została wybrana w drodze międzynarodowego przetargu jako przedstawiciel Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Polsce, Czechach i na Słowacji. Firma będzie realizować kompleksowe działania promocyjne mające na celu zwiększenie liczby turystów odwiedzających archipelag Wysp Maltańskich.

Kraków Network z nową grupą tematyczną

przez Think MICE

W ramach inicjatywy biznesowej Kraków Network powołano do życia kolejną grupę tematyczną. Grupa Eventowa, bo tak brzmi jej nazwa, ma zrzeszać reprezentantów agencji eventowych, firm produkcyjnych oraz dostawców AV i contentu.  

Krótszy Meetings Week Poland

przez Think MICE

Nie pięć – jak do tej pory – ale trzy dni potrwa siódma edycja Meetings Week Poland. Impreza odbędzie się w dniach 20-22 marca w MsMermaid w Warszawie.

Przedstawiciel IGHP we władzach HOTREC

przez Think MICE

Podczas odbywającego się w Krakowie 77 Zgromadzenia Ogólnego HOTREC wybrano nowego prezydenta i komitet wykonawczy tej organizacji. Po raz pierwszy w jej władzach znalazł się przedstawiciel polskiej branży hotelarskiej, wiceprezes IGHP Julian Bystrzanowski.

Zarejestruj się na Forum Branży Eventowej

przez Think MICE

THINK MICE objął patronatem kolejną edycję Forum Branży Eventowej (FBE). Celem imprezy, która odbędzie się 23 stycznia 2019 r. w EXPO XXI Warszawa, jest ukazanie eventu, jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa.