Rusza ósma edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”

przez Think MICE

Polska Izba Przemysłu Targowego (PIPT) zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”, którego THINK MICE jest oficjalnym partnerem medialnym. Zgłoszenia przyjmowane są do 15 lutego br.

Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym Atlas Areny

przez Think MICE

Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej Atlas Areny. Współpraca trwa już 15 lat – w tym czasie obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, uczestniczących w blisko 1,2 tys. wydarzeń.

Mövenpick debiutuje w Polsce

przez Think MICE

Należąca do portfolio Accor szwajcarska marka Mövenpick ogłasza otwarcie Mövenpick Grand Hotel Wrocław oraz Mövenpick Resort & Spa Karpacz. Hotele przyjmą gości w pierwszej połowie bieżącego roku. Sieć planuje też dalszy rozwój w Europie.