Mercure z nową odsłoną kampanii Discover Local

przez Think MICE

Marka Mercure startuje z nową kampanią wizerunkową. W ramach akcji Approved by Locals (zatwierdzone przez „lokalsów”) ambasadorzy marki z Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii zachęcają podróżników do eksploracji wybranych kierunków oczami lokalnych społeczności.

Agencja Kerris dla Hortex

przez Think MICE

Agencja Kerris wygrała przetarg Hortex na koncept kreatywny i obsługę kreatywną marki w 2024 roku.  

Pierwsze spotkanie kadry kierowniczej Grupy PHH

przez Think MICE

W dniach 11-12 września w Regent Warsaw Hotel, odbyło się pierwsze spotkanie kadry kierowniczej Grupy PHH, w którym uczestniczyło ponad 100 osób z całej Polski.

THINK MICE MASHUP MEETINGS: „Spotkanie w renesansowym stylu. Realne odrodzenie czy kolejne wyzwania?”

przez Think MICE

10. edycja spotkania z cyklu THINK MICE Mashup Meetings odbyła się 7 września br. w Hotelu Bellotto w Warszawie. Wydarzenie miało na celu stworzenie szerokich możliwości networkingowych oraz przyjrzenie się aktualnej kondycji branży MICE i panującym w niej trendom, a także określenie tego, jak ma szansę kształtować się przyszłość naszego sektora.

Australijskie targi AIME zapraszają hosted buyersów

przez Think MICE

Organizatorzy targów Asia Pacific Incentives and Meetings Event (AIME) zapowiedzieli, że przyszłoroczna edycja tej imprezy odbędzie się w dniach 19-21 lutego – jak zwykle w Melbourne Convention and Exhibition Centre (MCEC). Weźmie w niej udział ok. 3,5 tys. zwiedzających oraz ponad 400 wystawców. Towarzyszyć będzie im aż 500 hosted buyersów z całego świata.