Gala z okazji 30-lecia IAA Polska

przez Think MICE

Niemal 250 managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Na galę, która odbyła się 9 marca br. w Studiu ATM, przybyli również przedstawiciele władz globalnych i europejskich IAA. Za kreację, organizację i produkcję wydarzenia odpowiadała agencja Imagine Nation, a za rocznicową identyfikację wizualną IAA Polska – Communication Unlimited.

Maroko: przybywa turystów z Polski

przez Think MICE

Maroko zyskuje coraz większą uwagę polskich turystów, w tym gości MICE. Według danych przekazanych przez Marokańską Narodową Organizację Turystyczną (MNTO) 41,3 tys. Polaków odwiedziło ten kraj w 2022 roku, co stanowi prawie cztery razy więcej niż rok wcześniej.

Powstanie pierwszy hotel Pullman w Czarnogórze

przez Think MICE

Accor rozszerza portfolio w Europie Południowo-Wschodniej, podpisując umowę z Liko-Soho Group na Pullman Resort & Residences Bar Montenegro. Pierwszy pięciogwiazdkowy hotel marki premium w Czarnogórze powstanie w turystycznej miejscowości Bar.

Kobiety branży MICE spotkały się w Marriott Warsaw Hotel

przez Think MICE

Z inicjatywy Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP) kobiety związane i pracujące w branży MICE spotkały się na wspólnej celebracji dnia kobiet. Wydarzenie zorganizowano w Marriott Warsaw Hotel. Wzięło w nim udział liczne grono Pań z branży, w tym m.in. reprezentantki i liderki stowarzyszeń oraz mediów.

Emirates i Philippine Airlines podpisały umowę interline

przez Think MICE

Linie Emirates i Philippine Airlines podpisały umowę interline, zapewniając pasażerom większy wybór lotów dzięki połączonej siatce połączeń obu przewoźników przez Manilę i Dubaj, korzystając z jednego biletu i jednej polityki bagażowej.