Fot. Materiały prasowe

Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków

Od samego początku pomysłodawcom i projektantom EXPO Kraków towarzyszyła myśl o maksymalnej wielofunkcyjności tego obiektu.  Dzięki temu dziś jego wnętrza dostosowane są do organizacji różnego  typu wydarzeń – począwszy od imprez kulturalno-rozrywkowych,  na targach, konferencjach i eventach kończąc. 

Kraków i Małopolska od lat przyciągają nie tylko turystów indywidualnych, ale również biznesowych. Atrakcyjność turystyczna całego regionu i dobrze rozwinięta infrastruktura hotelowa sprawiły, że jest to jedno z najchętniej odwiedzanych przez gości MICE miejsc w Polsce. W Krakowie i najbliższej okolicy swoje siedziby (m.in. ze względu na dobre  warunki inwestycyjne i kapitał ludzki) lokuje wiele międzynarodowych firm i korporacji,  co dodatkowo napędza ruch biznesowy. Do niedawna dużym mankamentem tego miasta był jednak brak wystarczającego zaplecza konferencyjno-kongresowego, pozwalającego na organizację dużych spotkań gromadzących po kilka tysięcy osób. Sytuacja uległa zmianie, m.in. za sprawą Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków. 

Uniwersalne  zastosowanie
Obiekt mieści się w krakowskiej dzielnicy Czyżyny. Jest dobrze skomunikowany z centrum miasta (Dworzec Główny znajduje się w odległości 7 km, do obwodnicy jest 5 km,  natomiast na międzynarodowe lotnisko w Balicach – 20 km). Głównym założeniem przyświecającym jego budowie była wielofunkcyjność. Chodziło o stworzenie potencjalnym klientom możliwości organizacji nie tylko targów, ale także dużych kongresów i konferencji połączonych z wystawami produktowymi i sesjami posterowymi, a także eventów, szkoleń, spotkań firmowych, uroczystych gal, bankietów, prezentacji czy imprez kulturalno-rozrywkowych (m.in. wystaw, koncertów, pokazów mody, zawodów sportowych etc.).

(...)

Michał Kalarus
 

Więcej w październikowym numerze THINK MICE.

ZAMÓW PRENUMERATĘ