Trzy filary sukcesu Radisson Meetings
W pierwszej połowie 2019 r. sieć Radisson Hotel Group zainaugurowała nowy koncept spotkań, obejmujący m.in. obecne w Polsce hotele marki Radisson Blu i Park Inn by Radisson.
Wydarzenia realizowane w ramach Radisson Meetings opierają się na trzech filarach określanych przez organizatorów jako: osobiste podejście, profesjonalizm i niezapomniane wrażenia. Faktem jest, że wiele hoteli tej marki od dawna może służyć za wzór każdej z tych wytycznych.
– Osobiste podejście oznacza, że potrzeby naszych klientów są dla nas najważniejsze. Każda z nich ma priorytetowe znaczenie. Dlatego nawet jeżeli ich życzenia okażą się najbardziej ekskluzywne i nietypowe, to w Radisson Blu i Park Inn by Radisson zrobimy co w naszej mocy, by zrealizować takie zamówienie – mówi Magdalena Młynarczyk, sales & marketing director w krakowskich hotelach Radisson Blu oraz Park Inn by Radisson. – Co więcej, nad każdym spotkaniem czuwa dedykowany koordynator, który na równi z klientem, niczym członek jego zespołu, angażuje się w organizację wydarzenia – dodaje. Dopełnieniem zaangażowania i osobistego podejścia jest profesjonalizm. Oznacza obsługę na najwyższym poziomie – zarówno jeżeli chodzi o personel, ale także dostarczanie narzędzi niezbędnych do realizacji zlecenia – od nowoczesnego sprzętu AV, poprzez bezpłatne szybkie łącze Wi-Fi dla każdego uczestnika spotkania, po niezbędne artykuły biurowe. – Nasze hotele są dobrze przygotowane do organizacji zaawansowanych technologicznie wydarzeń. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że spektrum możliwości, a co za tym idzie oczekiwania klientów, błyskawicznie się zmieniają. Dlatego, jeżeli zdarzy się, że nie posiadamy dokładnie takiego sprzętu, jakiego życzy sobie nasz zleceniodawca, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy go wypożyczyli – mówi Magdalena Młynarczyk
(...)