Fot. Materiały prasowe

Renaissance Warsaw Airport Hotel

#RENMeetings to nowa forma organizacji spotkań biznesowych proponowana przez hotele marki Renaissance. Dlaczego warto się nią zainteresować i na czym dokładnie ona polega? Tego dowiedzą się klienci pięciogwiazdkowego Renaissance Warsaw Airport.

Renaissance Warsaw Airport sieci Marriott został otwarty w kwietniu 2018 r. jako pierwszy obiekt tej marki w Polsce. W hotelu, oprócz 225 pokoi, strefy wellness i SPA  z basenem, restauracji i baru, jest również – a może przede wszystkim – obszerna i wielofunkcyjna przestrzeń konferencyjna.  Składa się na nią sala balowa o powierzchni 400 mkw. i wysokości 5,25 m, a także osiem sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 844 mkw. 

Wiele kombinacji
Salę balową w łatwy sposób można podzielić na cztery mniejsze powierzchnie, z których każda wyposażona jest w oddzielny rzutnik i system multimedialny. Przestrzeń sali balowej jako całości robi wrażenie, zwłaszcza przy wykorzystaniu systemu świetlnego, dzięki któremu na suficie i głównej ścianie może zostać wyświetlonych  16 mln kombinacji różnych kolorów. Pozwala to organizatorom na tworzenie praktycznie dowolnego nastroju wydarzeń, bez konieczności wypożyczania dodatkowego, specjalistycznego sprzętu. W lecie foyer sali balowej połączone bezpośrednio z tarasem, daje też możliwość organizacji lifestylowej części imprezy na zewnątrz. Z kolei sale konferencyjne, przeznaczone do spotkań biznesowych, organizacji warsztatów i szkoleń  da się z łatwością połączyć, w kilku różnych konfiguracjach. Tworzenie rozmaitych usta- wień, w tym ustawień warsztatowych z wykorzystaniem puf i poduszek, pomaga pobudzić kreatywność uczestników spotkań. Wzdłuż sal konferencyjnych biegnie oddzielne foyer, w którym – w zależności od potrzeb – hotel przygotowuje strefę relaksu lub serwuje przerwy kawowe i lunche. (...)

POBIERZ CAŁY ARTYKUŁ