
Chcemy zaskakiwać naszych gości
Rozmawiamy z Adrianą Biernatowicz-Jadczak, dyrektor generalną Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Jakie możliwości dla organizatorów eventów oferuje Renaissance Warsaw Airport Hotel?
Już na etapie planowania Renaissance Warsaw Airport Hotel miał być obiektem, którego jednym z głównych filarów biznesowych będzie obsługa dużych wydarzeń. W naszej sali balowej jednocześnie zmieści się do 340 osób. W pozostałych salach możemy przyjąć kolejne 270 osób. Niezależnie od tego, czy organizator przygotowuje kameralne spotkanie zarządu czy duży kongres – na każdym etapie planowania i realizacji takie wydarzenie jest pilotowane przez naszych pracowników działu organizacji spotkań. Można się z nimi komunikować zarówno tradycyjnie, jak również poprzez dedykowaną aplikację Meeting Services App. Technika audiowizualna, którą oferujemy należy do najnowocześniejszych w Warszawie. Zarówno sprzęt w sali balowej, jak i w salach konferencyjnych pozwala na bezprzewodowe przesyłanie dźwięku i obrazu. W całym hotelu dostępne jest szerokopasmowe łącze internetowe. Od niedawna uczestnicy spotkań mają do dyspozycji Samsung Flip – urządzenie, które jest interaktywnym flipchartem, na którym można robić notatki, rysunki, wyświetlać dokumenty, łączyć się z treściami multimedialnymi a potem wszystko wysłać uczestnikom lub wydrukować. A poza technologią – to co nas wyróżnia, to wyjątkowe menu konferencyjne, skomponowane przez szefa kuchni restauracji Challenge ’32 – Andrzeja Bryka. Składa się na nie kilkanaście propozycji związanych z podróżami po różnych zakątkach ziemi. W przypadku wydarzeń, w których kuchnia jest jedną z istotnych atrakcji dla gości, organizujemy show kulinarne na mobilnych stacjach do gotowania na żywo, serwujemy – jakże modne ostatnio – lody tajskie, robimy watę cukrową, a do wieczornych drinków – przygotowujemy pachnący, ciepły popcorn.
Poza salą balową… jakie jeszcze przestrzenie są dostępne dla organizatorów wydarzeń?
Nasze portfolio konferencyjne jest bardzo szerokie. Sala balowa, siedem sal konferencyjnych, foyer oraz liczne ogólne przestrzenie, które skłaniają do networkingu, ale dają również możliwość pracy z laptopem lub odpoczynku. Przestrzeń w sali balowej i sale konferencyjne można dowolnie aranżować oraz łączyć i dzielić. Z jednej strony pozwala to hotelowi organizować większą liczbę wydarzeń w jednym czasie, ale z drugiej daje kreatywne pole do popisu dla organizatorów i naszego zespołu podczas przygotowywania planu imprezy. Lubimy wyzwania i lubimy przygotowywać dla gości nieoczywiste rozwiązania. Jednym z filarów marki Renaissance jest zaskakiwanie gości i my staramy się podążać w tym kierunku. Z przyjemnością proponujemy też gościom wydarzenia poza salami konferencyjnymi, na przykład w Club Lounge, z pięknym widokiem na startujące i lądujące samoloty czy w kinie, w którym w niekonwencjonalnych warunkach można zorganizować prezentację lub koktajl.
Co wyróżnia lokalizację Państwa hotelu?
Przede wszystkim sąsiedztwo lotniska im. F. Chopina. Terminal dzieli od hotelu zaledwie 67 kroków. Tę bliskość chwalą sobie organizatorzy konferencji, w których udział biorą zagraniczni goście. Czy może być coś przyjemnie- jszego niż możliwość odpoczynku w komfortowym hotelowym pokoju dosłownie chwilę po wyjściu z samolotu? Czy też zaplanowanie lotu bezpośrednio po zakończeniu spotkania czy konferencji? Jesteśmy też poza strefą największych warszawskich korków, z którymi mierzą się goście hoteli w centrum miasta. A jednocześnie od centrum Warszawy dzieli nas tylko ok. 20 min jazdy. Do największego w Polsce centrum biznesowego, zlokalizowanego na warszawskim Służewcu mamy zaledwie dwa kilometry.
Jakie ciekawe eventy odbyły się już w Renaissance Warsaw Airport Hotel?
Mieliśmy przyjemność gościć już szereg konferencji, kilka prestiżowych finałów konkursów i wiele spotkań branżowych. Z uwagi na zaawansowane możliwości techniczne i logistyczne, bardzo polubiła nas branża motoryzacyjna. Przed hotelem oraz w lobby prezentowaliśmy do tej pory kilkanaście premier modeli aut klasy premium. Bardzo pozytywnie myślę też o imprezie „Unexpected Evening”, podczas której celebrowaliśmy otwarcie naszego hotelu. O dobry humor gości dbali mimowie, profesjonalni tancerze baletowi i zespół muzyczny. Nasi barmani przygotowali wspaniały pokaz, a szef kuchni zaskoczył wyjątkową oprawą kulinarną. Na stacjach live cooking kucharze przygotowywali m.in. flambirowaną polędwicę wołową hartowaną ciekłym azotem czy bałtyckiego łososia marynowanego w Gold Wasser. Już za chwilę rozpoczniemy promocję naszej oferty weselnej. Wierzymy, że wnętrza Renaissance staną się tłem dla niejednego, niezapomnianego wieczoru dla państwa młodych.
Na jakie wsparcie organizatorzy mogą liczyć z Państwa strony?
Mówiąc o wsparciu, warto pamiętać, że Renaissance jest częścią rodziny Marriott International, co oznacza, że organizatorzy mogą liczyć na standard obsługi, ale również dodatkowe benefity związane z przynależnością hotelu do sieci. W programie „Rewarding Events”, event planerzy mogą zbierać punkty i wymieniać je np. na wstęp do naszego Club Lounge czy noclegi w hotelach sieci Marriott International na całym świecie. Organizatorzy mogą liczyć na współpracę z naszymi specjalistami, którzy nie tylko doskonale znają możliwości hotelu, ale również mają szereg pomysłów i sugestii, a przede wszystkim pasję do swojej pracy.
Rozmawiał Łukasz Kuś