Incentive dla Chińczyków pod pewnymi warunkami

Już dzisiaj ok. 11 proc. wszystkich turystów to Chińczycy. Jak przewidują analitycy UNWTO do 2030 r. ich liczba jeszcze się zwiększy – co piąty turysta będzie pochodził z Państwa Środka. Wśród nich coraz większą grupę stanowią goście biznesowi – uczestnicy wyjazdów incentive oraz konferencji i kongresów. Dla organizatorów imprez MICE to bardzo atrakcyjny rynek, w dodatku z ogromnym potencjałem. Pod warunkiem, że zna się rządzące nim reguły.

Czytaj więcej

Nowe technologie w incentive travel

Od smartfonów i aplikacji, dotyczących praktycznie wszystkich dziedzin życia, poprzez okulary VR aż po bardziej znane już słuchawki turystyczne TGS, translatory etc. Nowe technologie pozostają tematem niezwykle szerokim, nieustannie zaskakując nas innowacyjnymi rozwiązaniami. Nie inaczej jest w przypadku ich wykorzystania w organizacji programów incentive.

Czytaj więcej

Południowo-Wschodnia Azja: nowości dla MICE

Mniej popularne niż do tej pory destynacje, rozbudowywana infrastruktura hotelowa i konferencyjna, nowe lotniska, intensywne działania promujące podejmowane przez niektóre podmioty – oto część nowości, jakie czekają na organizatorów i klientów biznesowych odwiedzających Południowo-Wschodnią Azję. Warto się im przyjrzeć. 

Czytaj więcej

Popularne miejsce czy nieznany koniec świata?  

Destynacja odgrywa kluczową rolę przy organizacji podróży incentive. Odpowiednio dobrany kierunek jest w stanie zdziałać cuda i wpłynąć na pozytywny odbiór całego wyjazdu. Ale może również pokrzyżować plany zleceniodawcy. Jakie miejsca zasługują na szczególną uwagę?

Czytaj więcej