Polscy klienci coraz bardziej pożądani

W ostatnich latach można zaobserwować znacznie większe zainteresowanie polskim rynkiem ze strony firm reprezentujących różne destynacje  na całym świecie. Chcąc przyciągnąć do siebie nowych klientów, chętniej promują się w naszym kraju. Z czego wynika ten boom na Polskę?

Czytaj więcej

Podążamy w kierunku incentive marketingu

Od wycieczek autokarowych do Niemiec, po wypady w najodleglejsze zakątki świata – o przeszłości,  przyszłości i teraźniejszości incentive travel z Radosławem Grześkowiakiem, dyrektorem marketingu i prezesem  zarządu firmy Inter Cars Marketing Services Sp. z o.o. rozmawia Michał Kalarus.

Czytaj więcej

Problem double booking'u w liniach lotniczych

Double booking w powiązaniu z wydłużającymi się procesami decyzyjnymi  po stronie zleceniodawców to jedna z największych bolączek organizatorów incentive travel. Problem ten dotyczy jednak nie tylko agencji, ale także linii lotniczych, pośredników oraz samych klientów. Co gorsza, niełatwo go wyeliminować. 

Czytaj więcej