Incentive First In, Last Out

MICE jest jednym z sektorów, które na skutek pandemii ucierpiały najbardziej. Organizatorzy incentive to z kolei grupa, na której kryzys odbił się najmocniej w całej branży. Perspektywy nie napawają optymizmem, dlatego konieczna jest spójna strategia i dodatkowe wsparcie ze strony władz.

Czytaj więcej

Turystyka bez Thomasa Cooka

Upadek Thomasa Cooka, najstarszego biura podróży na świecie, wstrząsnął posadami turystycznego świata. Bezpośrednio odczuło to 600 tys. klientów giganta, których trzeba było ściągnąć do domu, ale również powiązane z firmą hotele, kurorty i linie lotnicze. Konsekwencje zniknięcia Cooka odbiły się też na branży MICE. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Incentive dla Chińczyków pod pewnymi warunkami

Już dzisiaj ok. 11 proc. wszystkich turystów to Chińczycy. Jak przewidują analitycy UNWTO do 2030 r. ich liczba jeszcze się zwiększy – co piąty turysta będzie pochodził z Państwa Środka. Wśród nich coraz większą grupę stanowią goście biznesowi – uczestnicy wyjazdów incentive oraz konferencji i kongresów. Dla organizatorów imprez MICE to bardzo atrakcyjny rynek, w dodatku z ogromnym potencjałem. Pod warunkiem, że zna się rządzące nim reguły.

Czytaj więcej

Lockdown na świecie pożądany plan B

Gdybyśmy mieli wybrać jedno słowo, które w kwietniu 2020 r. było najczęściej powtarzane przez profesjonalistów działających w przemyśle spotkań, byłoby to zapewne słowo lockdown. W związku z dynamicznym rozprzestrzenianiem się COVID-19, większość krajów wprowadziła ograniczenia dotyczące wjazdu i przemieszczenia się ludności. Jak to wszystko wygląda w praktyce oraz czym zajmują się dzisiaj lokalni kontrahenci agencji incentive?

Czytaj więcej

Największa ewolucja nastąpiła w nas samych 

O polskim rynku incentive, dziesięciu latach funkcjonowania Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) i relacjach panujących w tej organizacji rozmawiamy z Sebastianem Słoniewskim, kończącym właśnie drugą kadencję, prezesem zarządu SOIT oraz CEO OBP Incentive & Sport Travel.

Czytaj więcej