Przestańmy robić eventy online, zacznijmy tworzyć wirtualne show

 Rok temu żyliśmy w innej rzeczywistości. Planowaliśmy z przekonaniem, że plany zrealizujemy, realizowaliśmy projekty w przeświadczeniu, że stosujemy słuszne rozwiązania. Używaliśmy wiedzy i narzędzi, które były gwarancją sukcesu. Byliśmy pewni tego, co robimy i ze śmiałością wkroczyliśmy w nowy rok. Rok, w którym wszystko się zmieniło. W końcu przyszedł jednak czas, aby w tej zmianie dostrzec jasne strony i zacząć korzystać z potencjału, jaki niesie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Eventy hybrydowe zostaną z nami na zawsze

Eventy hybrydowe, odbywające się jednocześnie na żywo i online, stały się już nową rzeczywistością, przyszłością rynku spotkań. Jak w ich trakcie generować emocje i skutecznie angażować uczestników, szczególnie wirtualnych? To niemałe wyzwanie, któremu stawiają dzisiaj czoła agencje i ich klienci. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wow factor opcja czy konieczność?

W czasach kiedy wydarzenia MICE stały się nieodzownym narzędziem budowania wizerunku firmy, wzmacniania jej więzi z pracownikami i klientami czy osiągania konkretnych celów sprzedażowych, kluczową kwestią jest takie tworzenie imprez, by uczestnicy zapamiętali je dobrze (a nawet bardzo dobrze) i na długo. To nie lada wyzwanie. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Eventy plenerowe alternatywą dla wirtualnego świata

Świat wirtualny zdominował naszą rzeczywistość w czasie pandemii. Brak możliwości spotkań w realu i uczestnictwa w wydarzeniach, poskutkował przeniesieniem życia i pracy do przestrzeni online. Czy tak będzie wyglądała przyszłość branży MICE? Niekoniecznie. Ludzie potrzebują igrzysk, w związku  z czym w trudnych czasach szukają alternatywy. Jest nią m.in. plener.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Przestaw się na świat wirtualny

Koronawirus wywołał burzę w branży MICE. Większość wydarzeń została odwołana, klienci rezygnują  z kolejnych zleceń, wycofują się też sponsorzy. Czy jednak masowe anulacje są jedynym rozwiązaniem? Niekoniecznie. Spora część imprez może zostać przeniesiona do świata wirtualnego. Przynajmniej na jakiś czas.

CZYTAJ WIĘCEJ

Znane twarze podnoszą wartość eventów

Angażowanie popularnych osób w działania eventowe praktykowane jest przez branżę od dawna. Nic dziwnego, liczne przykłady potwierdzają, że to dobry sposób na zwiększenie zainteresowania wydarzeniami firmowymi i podniesienie ich prestiżu, o nobilitacji dla uczestników nie wspominając. Dlatego choć angaż znanej osobistości obarczony jest ryzykiem, wiąże się też z pewnymi ograniczeniami i sporo kosztuje, chętnych nie brakuje. 

CZYTAJ WIĘCEJ