Event inny niż wszystkie

Impreza z okazji 25-lecia naszej firmy to największa realizacja, z jaką do tej pory mieliśmy do czynienia – mówi Monika Olejniczak, kierownik działu komunikacji i compliance w Volkswagen Poznań. 

Czytaj więcej

Event Biznes: o eventach w szerszym kontekście

Sposoby i strategie organizacji eventów, ich znaczenie dla marek, działania podejmowane przed i po ich zakończeniu, a także bardziej ogólne kierunki rozwoju branży i kwestie problemowe. O tym wszystkim dyskutowano podczas piątej edycji konferencji Event Biznes.

Czytaj więcej

Allegro, Play i nie tylko, czyli marki na Pol’and’Rock Festival 

Letnie festiwale, których na przestrzeni ostatnich lat tak wiele pojawiło się w naszym kraju to dla marek doskonała okazja do tego, by dotrzeć bezpośrednio do potencjalnych odbiorców, „spotkać” się z nimi, zbudować relację. Realizacji tego celu służą m.in. tzw. strefy, do których marki przyciągają festiwalowiczów różnymi atrakcjami. 

Czytaj więcej