
Lubuskie promuje się winem, wodą i militariami
W drugiej połowie listopada br. województwo lubuskie gościło dziennikarzy, którzy w ramach wizyty studyjnej mieli okazję poznać kilka wybranych produktów turystycznych tego regionu.
W drugiej połowie listopada br. województwo lubuskie gościło dziennikarzy, którzy w ramach wizyty studyjnej mieli okazję poznać kilka wybranych produktów turystycznych tego regionu.
Z całej palety działań promocyjnych to właśnie fam tripy, łączące „przyjemne z pożytecznym”, uznawane są za jeden z najskuteczniejszych sposobów prezentowania destynacji. Czy to narzędzie słusznie cieszy się tak dobrą renomą?
Miejsce turystyki biznesowej w całokształcie działań podejmowanych przez Polską Organizację Turystyczną, metody promocji Polski jako atrakcyjnej desytnacji, przyszłość Poland Convention Bureau – na te i inne tematy rozmawiamy z Markiem Olszewskim, prezesem POT.
Rola i znaczenie przemysłu spotkań w strukturze gospodarek poszczególnych państw – to jeden z tematów, który w różnych odsłonach poruszany był podczas tegorocznej edycji targów IT&CMA w Tajlandii, które odbyły się w dniach 26-28 września.
Zleceniodawcy wydarzeń MICE zwracają coraz większą uwagę na tzw. zrównoważony rozwój. Za tym trendem zaczęły podążać również destynacje. Promują się już nie tylko przez swoją infrastrukturę czy walory turystyczne, ale poprzez podkreślanie wagi elementów CSR-owych i ochronę środowiska naturalnego.
Przedstawiciele Saudi Exhibition and Convention Bureau chcą, aby ich kraj stał się jedną z ważniejszych destynacji konferencyjnych nie tylko w regionie Bliskiego Wschodu, ale i na całym świecie. Rozwój turystyki biznesowej ma tam jednak swój bardzo specyficzny charakter.