Branża MICE na Mazowszu powraca do gry

Odrodzenie branży MICE, które obserwujemy mimo różnych trudności, jest bardzo ważne dla lokalnej gospodarki i utrzymania miejsc pracy, ale przede wszystkim dla zapewnienia stabilności sektora turystycznego na Mazowszu - podkreśla Izabela Stelmańska, prezes Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (MROT) oraz zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Mazowsze na wypoczynek i na event

Pod względem turystycznym Mazowsze wychodzi z cienia Warszawy. Region ma wiele do zaoferowania nie tylko gościom indywidualnym, ale i organizatorom wydarzeń MICE. W zasięgu godziny drogi od stolicy do ich dyspozycji jest rozwinięta baza hotelowa i konferencyjna, a przede wszystkim przyroda, smakowita kuchnia i masa ciekawych miejsc niosących ze sobą nutkę tajemnicy.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaproszenie na II Lubuski Festiwal Otwartych Piwnic i Winnic

Lubuskie to jedyny region w Polsce mogący pochlubić się historyczną i kultywowaną po dzień dzisiejszy tradycją winiarską. Winnice można spotkać dosłownie w całym województwie. Każda ma swoją specyfikę, a oprócz degustacji większość z nich oferuje również szereg innych atrakcji, które świetnie nadają się do budowania programów MICE – zarówno dla polskich, jak i zagranicznych grup.

CZYTAJ WIĘCEJ

DMC przeżytek czy konieczność?

Czy postęp technologiczny, globalizacja, a teraz także pandemia koronawirusa, oznaczają koniec lokalnych firm DMC? A może jest zupełnie odwrotnie – w natłoku różnej jakości ofert, zagrożenia epidemicznego i obostrzeń sanitarnych ich rola, jako posiadającego wiedzę i know-how przewodnika zyska na znaczeniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

MICE narzędziem promocji kierunku turystycznego

Zbudowanie renomy i utrwalenie wizerunku destynacji jako miejsca, w którym goszczą ważne wydarzenia, to dobra recepta na zaistnienie w świadomości organizatorów i zleceniodawców imprez MICE. Ułatwia pozyskiwanie kolejnych zleceń, a przy okazji pomaga zainteresować ofertą miasta i regionu turystów indywidualnych. Aby do tego doszło, konieczna jest jednak współpraca pomiędzy sektorem publicznym i prywatnym.

CZYTAJ WIĘCEJ