Anna Koszur na czele Emlab

przez Think MICE

W ramach konsolidacji struktury marka Emlab, koncentrująca kompetencje experiential marketingowe Grupy S/F, podlega teraz pod Annę Koszur, która łączy te obowiązki z zarządzaniem agencją Scholz & Friends Warszawa. Wojciech Małysz, który zarządzał marką przez minione 3,5 roku, rozstał się z firmą.

Matylda Żemajtis account directorem w Walk PR

przez Think MICE

W styczniu br. Matylda Żemajtis awansowała i objęła stanowisko account directora w dziale brand w Walk PR – jednej ze spółek należących do marketingowej Grupy Walk.

Monika Strogulska-Dwojak w IAA Polska

przez Think MICE

Z początkiem grudnia do zespołu IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyła Monika Strogulska-Dwojak, która objęła stanowisko PR managera.

Nowa dyrektor sprzedaży hotelu Sheraton Grand Warsaw

przez Think MICE

11 stycznia br. funkcję dyrektora sprzedaży Sheraton Grand Warsaw objęła Magdalena Maciejewska. Na nowym stanowisku podlega bezpośrednio Angeli Salibie, dyrektor Sheraton Grand Warsaw. Tym samym wspólny dział sprzedaży Sheraton Grand Warsaw i The Westin Warsaw został rozdzielony. Oba hotele mają teraz odrębne zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów B2B.

Łukasz Adamczyk w Pieniny SPA Resort

przez Think MICE

Do zespołu Pieniny SPA Resort na stanowisko managera Centrum Kongresowego Szczawnica – Dworek Gościnny dołączył Łukasz Adamczyk. Do jego głównych zadań należy zarządzanie ponad 1 tys. mkw. powierzchni eventowej oraz restauracją Jazz Bar mieszczącą się w budynku Centrum Kongresowego Szczawnica.

Prof. Marek Pawełczyk ponownie prezydentem IIAV

przez Think MICE

Prof. Marek Pawełczyk, przewodniczący kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich, prorektor ds. nauki i rozwoju Politechniki Śląskiej, po raz drugi został prezydentem międzynarodowego towarzystwa naukowego International Institute of Acoustics and Vibration (IIAV). Poprzednio pełnił tę funkcję w latach 2012-2014, przez osiem lat był również wiceprezydentem IIAV.

Netto z nowym dyrektorem marketingu

przez Think MICE

1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko chief marketing officera. Będzie odpowiadał za wdrażanie długofalowej strategii marki, rozwój i poszerzenie kompetencji zespołu, a także utrzymanie synergii pomiędzy działaniami biznesowymi i komunikacją marketingową.