Anna Bukato w CFI Hotels Group

przez Think MICE

Ogólnopolski dział sprzedaży firmy CFI Hotels Group został wzmocniony o dyrektora ds. marketingu i Public Relations. Stanowisko to objęła Anna Bukato, której zadaniem jest opracowanie strategii marketingowej, a następnie realizacja zaplanowanych działań dla wszystkich obiektów wchodzących w skład grupy.

Wojtek Walczak zarządza nowym działem w Plej

przez Think MICE

W Plej utworzono nowy dział strategii. Zarządza nim Wojtek Walczak, który dołączył do agencji jako strategy director. Podlega mu dwóch strategy plannerów. Nowa komórka raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej.

Łukasz Berski w UX/UI Bluecloud Interactive

przez Think MICE

Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów. 

Nowy dyrektor hotelu Katowice

przez Think MICE

Jakub Przybyła został dyrektorem hotelu Katowice, należącego do grupy kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH). Z PHH związany jest od lipca 2019 r. – do stycznia br. pełnił funkcję zastępcy dyrektora hotelu Moxy Katowice Airport w Pyrzowicach.

Nowa dyrektor hotelu Robert's Port

przez Think MICE

Z końcem 2019 r. Małgorzata Jędrzejczyk objęła stanowisko dyrektora hotelu Robert's Port – 4-gwiazdkowego, niezależnego obiektu w Starych Sadach, niedaleko Mikołajek.

Wzmocnienie zarządu El Padre

przez Think MICE

Z początkiem lutego br. do zarządu El Padre dołączył Jakub Ćwikliński – dotychczasowy event director w agencji, związany z firmą od sześciu lat. Stanowisku wiceprezesa towarzyszy pakiet udziałów oraz nowe obowiązki, w tym wzmocnienie kompetencji spółki w obszarze obsługi klienta.

Agnieszka Sass-Szczepkowska w Vienna House

przez Think MICE

Agnieszka Sass-Szczepkowska jako regional marketing manager odpowiada za działania marketingowe Vienna House w Polsce. Dołączyła do zespołu na początku stycznia, aby zintensyfikować działania związane ze wzmacnianiem świadomości marki austriackiej sieci hoteli na polskim rynku.

Zmiany personalne w Poland Convention Bureau POT

przez Think MICE

Katarzyna Prochenka-Kuziemska, starszy specjalista w Departamencie Strategii i Marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) z początkiem roku dołączyła do zespołu Poland Convention Bureau (PCB).