
Katarzyna Starzyńska nową dyrektor sprzedaży w Batidzie
Katarzyna Starzyńska została nową dyrektor sprzedaży horeca w Batidzie. Przez ostatnie 10 lat związana była z Belvedere Gourmet Group.
Katarzyna Starzyńska została nową dyrektor sprzedaży horeca w Batidzie. Przez ostatnie 10 lat związana była z Belvedere Gourmet Group.
Z początkiem czerwca Tomasz Szyszka objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Hotelu Bristol w Warszawie. Do jego obowiązków należy zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.
Dorota Wojtczak dołącza do zespołu agencji komunikacji live – Live Age. Jako marketing director będzie odpowiadać za komunikację marek należących do grupy Live Age oraz wspierać projekty komunikacyjne dla klientów agencji.
Uczestnicy Walnego Zebrania Członków Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (MROT) wybrali Izabelę Stelmańską na stanowisko prezesa zarządu tej organizacji.
Anna Falkowska awansowała na stanowisko account managera w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR. Jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo na rzecz kluczowych klientów oraz nadzór client service w dziale komunikacji korporacyjnej.
Z dniem 30 kwietnia br. współpracę z Hotelami Nosalowy zakończył Wojciech Budzowski, pełniący do tej pory funkcję dyrektora generalnego. Wkrótce obejmie on stanowisko prezesa zarządu Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., spółki zarządzającej m.in. obiektami medycznymi i sanatoryjnymi. Na jego miejsce awansuje Katarzyna Chmiel, dotychczas dyrektor sprzedaży Hoteli Nosalowy.
Z początkiem czerwca Olga Chełchowska awansowała na stanowisko account directora w zespole client service w agencji Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od ponad 7 lat.
Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego (IGHP), został powołany na stanowisko przewodniczącego Rady Polskiej Organizacji Turystycznej (POT). Jego zastępcą jest Katarzyna Gądek, zastępca dyrektora w Wydziale ds. Turystyki Urzędu Miasta Krakowa.
Adam Krzciuk Kuna dołączył do BCD Travel, obejmując stanowisko prezesa zarządu i dyrektora zarządzającego na Polskę. Jest odpowiedzialny za rentowność firmy w naszym kraju, w tym konfigurację usług dla klientów oraz zarządzanie cenami i programami na tym rynku.