Fot. Materiały prasowe

Nowy event manager w El Padre

przez Think MICE

Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do zespołu El Padre dołączyła Agnieszka Płochocka-Tereszczuk. Jako event manager jest odpowiedzialna za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz kontakt z klientami agencji. 

Agnieszka Płochocka-Tereszczuk pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała w tygodniku „Przegląd”, gdzie odbywała praktyki. W latach 2013-2015 pracowała jako account executive w dziale eventowym Agencji Reklamowej Gonnabe, realizując m.in. projekty dla Orange, Audi, Skody i Seata.  W latach 2015-2017 poszerzała swoją wiedzę i umiejętności pracując jako project manager IT, account manager w agencji kreatywnej  oraz specjalista ds. public relations komunikacji online. Ostatni rok to praca w Naczelnej Izbie Lekarskiej i realizacja projektów unijnych z zakresu szkoleń podnoszących kwalifikacje lekarzy, praca przy kampanii Choosing Wisely Poland oraz opracowywanie tekstów dla biura prasowego. 

Agnieszka Płochocka-Tereszczuk jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, kierunek dziennikarstwo). Jej pasją są podróże – w szczególności do krajów śródziemnomorskich – a także motoryzacja. W wolnych chwilach jeździ na rowerze, piecze zdrowe potrawy, a także słucha włoskiego radia r101.

 Źródło: materiały prasowe, oprac. kos