Fot. Materiały prasowe

Agnieszka Kumuda nową Creative Director w Allegro Brand Experience Agency

przez Think MICE

W Allegro Brand Experience Agency nastąpiła zmiana na stanowisku Creative Directora. Funkcję tę objęła Agnieszka Kumuda, która od października zarządza działem kreatywnym. 

Agnieszka Kumuda to architektka i urbanistka z wykształcenia, a z doświadczenia multidyscyplinarna twórczyni. Od 14 lat związana z projektowaniem graficznym, brandingiem oraz kreacją wydarzeń. W swojej karierze tworzyła projekty dla globalnych marek, m.in. Brown Forman, Philip Morris, L’Oreal, Dell, Amazon. 

Nowa dyrektor kreatywna specjalizuje się w łączeniu artystycznej wizji, estetyki i silnego przekazu. Ma na swoim koncie projektowanie scenografii eventowych, stref festiwalowych oraz showroomów. Karierę rozpoczęła w agencji IF Nation (dawniej Imagine Nation), a następnie przez osiem lat współpracowała z największymi polskimi i zagranicznymi agencjami brand experience. Jej doświadczenie obejmuje również projektowanie komunikacji marek – opracowała autorską metodę budowania ekosystemów identyfikacji wizualnej, łączących rozpoznawalność brandu z wymiernymi efektami biznesowymi. Równolegle rozwija się jako projektantka UI/UX, tworząc platformy digital i aplikacje. W wolnych chwilach realizuje się także jako fotografka.

Agnieszka Kumuda zastąpiła w roli szefa kreacji Michała Korejbę, który pełnił tę funkcję w agencji przez ostatnie 10 lat.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK