Fot. Materiały prasowe

Awanse w LoveBrands Group

przez Think MICE

Agencja komunikacji marketingowej LoveBrands Group rozwija swoje struktury. Na nowo utworzone stanowiska dyrektorskie – Health Care & Medical Director oraz Client Service Director – zostały awansowane Katarzyna Puchacz i Ewelina Pawłowska.

 

Katarzyna Puchacz, związana z agencją LoveBrands Group od niemal dwóch lat, awansowała ze stanowiska Head of Health Care na Health Care & Medical Director. Puchacz ma ponad 12-letnie doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych, które zdobywała, współpracując z globalnymi koncernami, polskimi firmami oraz organizacjami pacjentów. Koordynowała wiele kampanii edukacyjnych i społecznych, które honorowane były nagrodami branżowymi. W nowej roli do jej kompetencji w agencji LoveBrands Group należeć będą strategiczne doradztwo komunikacyjne, rozwój kompetencji zespołu w obszarach związanych z ochroną zdrowia oraz kierowanie pracami działu Health Care. – Dziś firmy medyczne i farmaceutyczne szukają agencji, które nie tylko rozumieją ich wyzwania strategiczne, ale też znają specyfikę projektów refundacyjnych i systemowych oraz związane z nimi ograniczenia komunikacyjne. LoveBrands Group to właśnie taka agencja, która potrafi tworzyć angażującą i budzącą emocje narrację, a mi przyjdzie zarządzać zespołem, który potrafi skutecznie zmotywować do dialogu o zdrowiu wielu interesariuszy: media, organizacje pacjenckie i lekarskie oraz decydentów – powiedziała Katarzyna Puchacz.

Ewelina Pawłowska, do tej pory Head of Client Service, otrzymała awans na stanowisko Client Service Director. Związana z agencją LoveBrands Group od niemal dwóch lat odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne i reklamowe, prowadzenie kampanii 360° oraz kierowanie pracami działu Client Service, wspierającego m.in. markę Oranżada Hellena, Bank Pocztowy czy markę Kupiec. Wieloletnie doświadczenie zdobywała, prowadząc kampanie marketingowe 360° na całym świecie, m.in. w Japonii, Jordanii, Kanadzie czy Stanach Zjednoczonych. – Każdego dnia konsumenci są bombardowani tak dużą liczbą przekazów reklamowych, że tylko naprawdę kreatywne i oryginalne rozwiązania pozwalają wyróżnić się na rynku. Zespół, którym będę zarządzać w nowej roli, to nie tylko stratedzy czy eksperci od planowania mediów, ale przede wszystkim eksperci kreacji, którzy rozumieją to wyzwanie i potrafią na nie odpowiedzieć – powiedziała Ewelina Pawłowska.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK