
Joanna Płauszewska-Deka w Expo-Łódź
- przez Think MICE
Joanna Płauszewska-Deka objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Expo-Łódź.
Do jej obowiązków należy opracowywanie i realizacja strategii marketingowej tego obiektu oraz sprzedaż powierzchni wystawienniczo-konferencyjnych. – Głównym wyzwaniem będzie sprawienie, aby Expo-Łódź stało się liderem w branży targowej, kongresowej i eventowej. Ma ku temu znaczne szanse, dzięki znakomitej lokalizacji, nowoczesnym i proekologicznym rozwiązaniom technologicznym i – przede wszystkim – imponującej powierzchni – mówi Joanna Płauszewska-Deka.
Joanna Płauszewska Deka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Zdobywała je w warszawskich hotelach należących do międzynarodowych sieci (Sheraton, Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Intercontinetal), a także w polskiej firmie Satoria Group. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Doubletree by Hilton Łódź.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK