Fot. Materiały prasowe

Endless kontynuuje rozbudowę zespołu kreatywnego

przez Think MICE

Zespół kreatywny agencji Endless zyskał kolejnego specjalistę. Do teamu Franka Toeplitza i Tytusa Klepacza dołączył Tomasz Wolnik obejmując stanowisko senior art directora.

Wolnik z branżą kreatywną związany jest od ponad 20 lat. Karierę zawodową rozpoczął w 2003 roku jako junior art director w B&J. Doświadczenie zdobywał m.in. w takich agencjach jak DDB, gdzie współtworzył kampanie PKO BP „Szymon na krańcu świata” i „Organizm” – nagradzane w konkursie KTR, a także w agencjach Publicis, Isobar, czy Warszawa – gdzie jako creative director zarządzał pracą zespołu kreacji.

Ponadto pracował przy projektach dla takich marek jak Żabka, Pandora, LOT, Woda Żywiec Zdrój, Warka, Veroni, Hipp, Schneider, ULC, MK Cafe czy MotoRide.
Aktualnie wspiera zespół kreatywny Endless prowadzony przez Franka Toeplitza oraz Tytusa Klepacza, współtworząc m.in. ogólnopolską kampanię 360 dla jednego z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej – marki Vectra, a także pracując dla innych klientów Endless oraz realizując materiały przetargowe w procesach new business.

– Wielokrotnie podkreślaliśmy, że mamy ambicję stworzenia naprawdę silnego i doświadczonego działu kreacji, który będzie się wyróżniał na rynku. Tomek ma ogromny talent i równie duże doświadczenie, a do tego nieskończone pokłady entuzjazmu i pozytywnej energii. Potrafi wszystko, a mimo to często mówi, że właśnie nauczył się czegoś nowego. Na problemy szybko znajduje rozwiązania i dosłownie zawsze można na niego liczyć. Lista osób, o których mógłbym powiedzieć to samo jest krótka, dlatego jestem bardzo dumny, że dziś pracujemy razem – skomentował Franek Toeplitz współzałożyciel Endless.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK