Fot. Materiały prasowe

Eryk Skolarski w Garden of Words Group

przez Think MICE

Garden of Words Group powitała na swoim pokładzie Eryka Skolarskiego, który piastuje tam stanowisko head of events.

Skolarski posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży eventowej. Karierę rozpoczął jako producent w warszawskich agencjach Master Brand i Allegro Brand Experience Agency, gdzie realizował różnorodne projekty z zakresu event marketingu. W latach 2022-2024 związany był z HOLO Group jako senior event manager oraz event creative director (tworzył koncepcje eventowe oraz nadzorował ich realizację od strony reżyserskiej). Jest pasjonatem event marketingu, stale poszukującym nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają na tworzenie niezapomnianych wydarzeń. Od czasów pandemii, rozwija również umiejętności związane z reżyserią eventową, która jest wypadkową połączonych kompetencji kreatywnych oraz produkcyjnych. Posiada bogate portfolio realizacji, w którym znajdują się eventy dla takich marek jak: McDonald’s, Coca-Cola HBC Polska, Empik, DOZ S.A., Panattoni, Oriflame, Brown-Forman, BNP Paribas, Michelin i wiele innych. Na co dzień jest również mentorem i wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie event managementu.

Na nowym stanowisku w Garden of Words Group Eryk Skolarski odpowiada za: kierowanie działem produkcji eventowej (organizowanie i nadzorowanie realizacji eventów dla stałych i nowych klientów), rozwijanie tego działu (wdrażanie nowych technologii i strategii eventowych), nadzór nad ofertami (tworzenie i negocjowanie ofert eventowych), a także współpracę z zespołem (kreatywnym, projektowym, public relations oraz digital).

Garden of Words Group to trzy agencje wyspecjalizowane w różnych modelach komunikacji. Każda z nich łączy w sobie obsługę 360 z zakresu marketingu.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK