Fot. Materiały prasowe

Joanna Czechowska w PHH

przez Think MICE

Joanna Czechowska z początkiem maja br. zasiliła szeregi biura komunikacji i PR w Polskim Holdingu Hotelowym (PHH). Do tej pory związana była z siecią Marriott International.  

Joanna Czechowska ukończyła Uniwersytet Warszawski na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, na specjalności Public Relations i Marketing Medialny. Jeszcze w trakcie studiów zaczęła pracę w japońskiej korporacji technologicznej Fujifilm. Za swój pierwszy projekt dla tej firmy – „Praca jak marzenie” – została laureatką konkursu PRoton. W latach 2010-2019 pracowała w Fujifilm, zajmując się działaniami marketingowymi i PR w Polsce, w Czechach i na Słowacji. W Fujifilm odpowiadała też za komunikację korporacyjną zewnętrzną, jak i wewnętrzną między Warszawą i globalną centralą firmy w Tokio.

Z hotelarstwem związana jest od grudnia 2019 roku, kiedy dołączyła do Marriott International, aby koordynować działania marketingowe i wizerunkowe w sześciu hotelach w Polsce, a także wspierać Marriott Business Council, instytucję skupioną na działaniach CSR i employer branding. Realizowała marketingową strategię 360 stopni. Wśród najważniejszych zadań było skoordynowanie działań marketingowych w czterech hotelach Sheraton w Polsce, wzmocnienie wizerunku marki Westin na polskim rynku, utrzymywanie dobrych relacji z mediami, promocja programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, repozycjonowanie warszawskiego hotelu Sheraton po remoncie przestrzeni wspólnych i wprowadzenie polskiej wersji strony marriott.com. Z dniem 1 maja br. Czechowska dołączyła do PHH, gdzie koordynuje działania z zakresu komunikacji i PR.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK