Fot. Materiały prasowe

Jacek Żerdziński w agencji HOLO Events

przez Think MICE

Do zespołu event managerów agencji HOLO dołączył Jacek Żerdziński. Jego zadaniem jest wsparcie i rozwój firmy, a także zwiększenie świadomości marki HOLO Events.

Jacek Żerdziński został senior project managerem oraz headem zespołu event managerów w HOLO Events w sierpniu ub.r. Wcześniej pracował w Imagine Nation, gdzie obejmował podobne stanowisko. W strukturach HOLO Events jest odpowiedzialny za obsługę projektów eventowych – od przyjęcia briefu po jego realizację we współpracy z działami kreacji, strategii i produkcji. Prowadzi kluczowych klientów, a także wnosi wsparcie kreatywne do projektów w aspektach techniczno-scenograficznych. Jego głównymi zadaniami jest realizacja wydarzeń dla klientów HOLO Events, a także rozwój kompetencji eventowych teamu razem z Anną Górką, event directorem.  

Żerdziński ukończył studia na kierunku zarządzanie i marketing ze specjalizacją w reklamie na Wyższej Szkole Promocji, Mediów i Show Businessu. W trakcie swojej 16-letniej kariery zorganizował, zwizualizował i przeprowadził wszystkie znane formaty eventowe, dla takich marek jak m.in. Santander, Grupa Pracuj, Coca-Cola, Eservice, Showmax, NEPI Rockcastle, CBRE, Baumit, Nivea, Avene i Mitsubishi.

– W naszej branży eventy nazywamy sztuką, bo do wymyślenia, zaprojektowania i zrealizowania wydarzenia tak, aby klient przeżył emocje, o jakich nie marzył nawet w najśmielszych oczekiwaniach, naprawdę trzeba talentu – mówi.  

Agencja HOLO Events jest częścią HOLO Group – Holistic 360 experience, która po blisko 15 latach na rynku wyodrębniła cztery agencje o różnych, wzajemne uzupełniających się kompetencjach: HOLO Events – Eventy 360, Iskry – Digital Experience Communications, Picture Perfect – Creative Production Partner oraz Warren’s – Innovative POSM Producer.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK