Fot. Materiały prasowe

Lamborghini przedstawia nowego szefa regionu Europy Środkowo Wschodniej

przez Think MICE

Jakob Graf objął stanowisko szefa regionu Europy Środkowo – Wschodniej w Automobili Lamborghini. Będzie odpowiedzialny za dalszy wzrost sprzedaży marki Lamborghini, jednocześnie nadzorując działania marketingowe.

Nowy szef regionu urodził się w 1986 roku w Monachium, gdzie zdobył tytuł magistra w dziedzinie biznesu międzynarodowego i marketingu. Karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w dziale sprzedaży i marketingu marki Bentley. Od 2015 roku pełnił funkcję pre-owned managera na rynek europejski, po czym objął stanowisko area sales managera na Europę Środkową, zarządzając rynkiem austriackim, szwajcarskim i włoskim, a w 2018 roku area sales managera na rynku niemieckim. Zanim dołączył do Lamborghini pracował także jako dyrektor generalny ds. planowania i dystrybucji w Audi Japan.

Jakob Graf, w swojej nowej roli, będzie w pełni odpowiedzialny za dalszy wzrost sprzedaży marki Lamborghini we wspomnianych regionach, jednocześnie nadzorując działania marketingowe, sprzedażowe i posprzedażowe w zróżnicowanym obszarze handlowym.

– Wśród regionu EMEA to właśnie Europa Środkowa jest dla nas strategicznym rynkiem. Coraz większe znaczenie zyskują także obszary Europy Wschodniej, które stale zwiększają swoją obecność w naszej działalności. Życzę Jakobowi wszystkiego najlepszego w jego nowej roli i wyzwaniach, które czekają na niego w tym dynamicznym regionie – powiedział Francesco Cresci, dyrektorka regionu EMEA.
Automobili Lamborghini liczy dziś 180 dealerów na całym świecie, w tym 78 w regionie EMEA.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK