Fot. Materiały prasowe

Awanse w działach Kreacji i Client Service Walk Creative

przez Think MICE

W agencji Walk Creative Agnieszka Lutostańska awansowała na nowo utworzone stanowisko senior graphic & brand designer. Z kolei Katarzyna Imiela objęła stanowisko account managera.  

Agnieszka Lutostańska, jako senior graphic & brand designer, będzie dbać o spójność wizualną i długofalowe spojrzenie na proces budowania komunikacji wizualnej wybranych marek z portfolio agencji. Do codziennych obowiązków Lutostańskiej należy także nadzór kreatywny nad projektami, dbanie o zrozumienie i wdrożenie założeń identyfikacji klientów oraz opracowywanie strategii wizualnej i elementów brandingu marek.

Lutostańska doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Havas Worldwide Warsaw i Starcom Mediavest Group. Z agencją Walk związana jest od 2016 roku (z przerwą na inne projekty). Jako niezależna projektantka zajmuje się identyfikacją wizualną, projektowaniem wydawnictw muzycznych i ilustracją. Ma na swoim koncie projekty dla klientów takich jak: GrandVision, Avon, Ronson, Mondelēz, Kurka Wolna czy OBI.

Katarzyna Imiela awansowała na stanowisko account managera z początkiem kwietnia br. Z Walk Creative związana jest od lutego 2022 roku. Dotychczas jako senior account executive wspierała zespół w obsłudze projektów BTL dla marki Vision Express. Odpowiadała również za komunikację marki Trendy Opticians, koordynując zarówno kampanie ogólnopolskie, jak i działania lokalne. Do aktualnych obowiązków Imieli należy obsługa projektów BTL i digital oraz współtworzenie kampanii New Business.

Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w Telewizji Polsat, gdzie odpowiadała za realizację kampanii marketingowych 360°, organizację eventów i konferencji prasowych oraz współpracę z agencją kreatywną i domem mediowym.   

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK