Piotr Pasaj wzmacnia dział produkcji Live Age
- przez Think MICE
Piotr Pasaj przechodzi do zespołu produkcji agencji Live Age jako event manager.
Piotr Pasaj pracuje w Grupie Manta, która jest właścicielem Live Age, od 13 lat. Początkowo jako new business manager, przyczynił się m.in. do rozpoczęcia współpracy z marką Husqvarna, która trwa już ponad 10 lat. Potem w siostrzanej spółce Spice for Space, zajmującej się scenografią i wynajmem mebli eventowych, odpowiadał za kontakty z klientami i bieżącą realizację zleceń.
Do jego zadań należała obsługa większości najważniejszych klientów spółki, dla których organizował m.in. ekspozycje na targach w Polsce i za granicą. Przez ostatnie dwa lata równolegle prowadził transmisje online pod marką Lively, również z portfolio Grupy Manta. Od zawsze wspierał produkcje dla kluczowych klientów Live Age. Brał udział w największych projektach eventowych, m.in. dla Digital Dragons, Husqvarny, Microsoft, RAS. Od grudnia br. Piotr Pasaj będzie odpowiadał za samodzielne produkcje wydarzeń w Live Age. Będzie raportował do Marty Wojakowskiej-Urbańczyk, która niedawno przejęła zarządzanie zespołami agencji jako head of operations (więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
– Nasza agencja to długodystansowiec. Ze stałymi klientami współpracujemy już ponad dekadę. Jak widać, z częścią zespołu również. Dla mnie przejście Piotrka na 100 proc. do działu produkcji Live Age to jeszcze większy komfort i poczucie bezpieczeństwa – bo to właśnie stanowi podstawę naszej świetnej współpracy na różnych płaszczyznach już od lat – powiedziała Marta Wojakowska-Urbańczyk, head of operations w Live Age.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK