Marta Wojakowska-Urbańczyk przejmuje działalność operacyjną i zarządzanie zespołami Live Age
- przez Think MICE
Duża zmiana w Live Age. Marta Wojakowska-Urbańczyk przejmuje działalność operacyjną i zarządzanie zespołami agencji jako head of operations.
Awans Wojakowskiej to docenienie jej ponad pięcioletniej pracy w Live Age, gdzie początkowo zajmowała stanowisko event creative, a później senior event creative. Potem jej zaangażowanie zostało przeniesione również na produkcję eventów w digitalu i zarządzanie projektami.
Head of operations to nowo utworzone stanowisko w strukturze agencji. Marta Wojakowska będzie raportować wprost do właścicieli: Dominika Górki i Szymona Pasaja.
– Przekazujemy w ręce Marty kierowanie zespołami agencji skutecznie wyznaczającej trendy w live experience, przekraczającej granice realu i digitalu i będącej w czołówce w Europie. To wyjątkowy moment na taką zmianę. Po kilku latach współtworzenia przez Martę sukcesów Live Age jesteśmy pod wrażeniem jej kompetencji kreatywnych i projektowych, odpowiedzialności, zaangażowania i poziomu identyfikacji z marką. Z prawdziwym podekscytowaniem oddajemy bieżącą działalność teamów w ręce młodej, silnej kobiety – powiedział Dominik Górka, współwłaściciel agencji.
Marta Wojakowska-Urbańczyk istotnie przyczyniła się do uzyskania przez agencję licznych nagród w konkursach branżowych w ciągu minionych dwóch lat. Prowadziła lub produkowała większość wyróżnionych projektów.
Awans Wojakowskiej-Urbańczyk wchodzi w życie z początkiem przyszłego roku i inicjuje istotne zmiany związane ze wzmocnieniem i sposobem zarządzania Live Age.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK