Piotr Sroka awansuje w Walk Creative
- przez Think MICE
Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego Walk Creative, agencji reklamowo – digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital. Dotychczas pełnił funkcję client service directora.
Do nowych obowiązków Sroki należy analizowanie wyników finansowych i sprzedażowych, monitorowanie sytuacji w całej spółce oraz weryfikowanie wszystkich projektów, zarówno tych bieżących, jak i związanych z procesem pozyskiwania nowych klientów. Wraz ze zmianą stanowiska objął nadzór także nad działami social media, digital, techno oraz media. Ponadto odpowiada aktualnie za rozwój oferty produktów Walk Creative oraz wyznaczanie i realizację planów długo i krótkoterminowych.
Piotr Sroka z branżą marketingową związany jest od niemal 20 lat. Przed dołączeniem do Grupy Walk pracował w agencji reklamowej San Markos, pełniąc funkcję brand managera a następnie brand directora. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Change Integrated czy Banah Group. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmie American Restaurant, gdzie m.in. tworzył nową strategię marketingową sieci Pizza Hut. Podczas kariery miał okazję realizować projekty niemal z każdej kategorii: od farmacji, przez retail po motoryzację. Specjalizuje się w zintegrowanych kampaniach 360.
– Nie tylko dotychczasowe doświadczenie Piotra, ale też umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, zdolności analityczne oraz nieustanne szukanie nowych rozwiązań i wyciąganie trafnych wniosków sprawiły, że ten awans, był oczywistą decyzją – powiedział Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK