Fot. Materiały prasowe

Łukasz Piwowarczyk w Allegro Brand Experience Agency

przez Think MICE

Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączył Łukasz Piwowarczyk, obejmując stanowisko chief operating officera. Jest odpowiedzialny za kompleksowe nadzorowanie funkcjonowania agencji – operacyjnie i administracyjnie.

Łukasz Piwowarczyk dołączył do zespołu Allegro Brand Experience Agency z początkiem lipca br. – Łukasz będzie odpowiedzialny nie tylko za zarządzanie operacjami całej agencji, ale przede wszystkim za umiejętne łączenie wszystkich kompetencji, zacieśnienie współpracy pomiędzy poszczególnymi zespołami i rozwój naszej długoterminowej strategii. Potrzebujemy fachowca, który będzie naszym spoiwem – powiedziała Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.

Piwowarczyk jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ekspertem od zarządzania transformacją i programami MSP oraz zarządzania projektowego Prince 2. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora operacyjnego, z czego ponad 8-letnie w branży komunikacji marketingowej i mediów. Przed dołączeniem do Allegro, przez prawie pięć lat pełnił funkcję legal & operational directora, a wcześniej operations directora w agencji Plej. Pracował również w agencjach Efigence i Artegence, a także po stronie mediów – w Filmweb. Zanim związał swoją przyszłość z branżą komunikacji marketingowej, zdobywał doświadczenie w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz PKP Informatyka.

– Dołączam do Allegro w roku, w którym agencja świętuje 30-lecie swojej działalności. To spuścizna, na której zdecydowanie można budować nowe kompetencje i możliwości – powiedział Łukasz Piwowarczyk.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK