
Joanna Olszewska awansowała w Accor
- przez Think MICE
Grupa Accor awansowała Joannę Olszewską na stanowisko business development managera. Jej rolą jest teraz podtrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami w Polsce.
Joanna Olszewska posiada ponad 12 lat doświadczenia w hotelarstwie. Przygodę z branżą rozpoczęła od stanowiska recepcjonistki w hotelu Novotel Szczecin Centrum. Następnie, już w Warszawie, pełniła stanowiska w dziale rezerwacji jak również w kolejnych latach w dziale konferencji i bankietów. Dzięki temu zdobyła dodatkowe umiejętności, które umożliwiły jej dalszy rozwój. Kolejnym etapem w karierze Olszewskiej był czterogwiazdkowy Hilton Warsaw City, gdzie pracowała jako group, convention & events sales executive. Po dwóch latach wróciła do sieci Accor, gdzie została regionalnym kierownikiem sprzedaży, a następnie zasiliła szeregi zespołu sprzedaży centralnej jako kierownik ds. klientów kluczowych.
– W swojej pracy najbardziej cenię kontakt z ludźmi i energię, jaką dają spotkania z nimi, co jest niesamowicie kluczowe w hotelarstwie. Miałam szansę pracować w różnych środowiskach oraz poznać obowiązki i specyfikę wielu działów funkcjonujących w branży. Mając bezpośredni kontakt z gośćmi, nauczyłam się szybko reagować na ich oczekiwania i potrzeby. Dzięki temu dziś, jako business development manager w Accor wiem, jakie rozwiązanie zaproponować w rozmowach z partnerami oraz jak z powodzeniem utrzymać długofalowe relacje w biznesie – powiedziała Joanna Olszewska.
Źródło: materiały prasowe, oprac. IK