Fot. Materiały prasowe

Michał Maziarczyk w zespole TBO.com

przez Think MICE

Michał Maziarczyk objął stanowisko business development managera i key account managera w TBO.com. Reprezentuje na rynku polskim TBO Holidays – globalną platformę rezerwacyjną B2B oferującą ponad milion obiektów na całym świecie.

TBO.com to powstała w 2006 roku, wielofunkcyjna (hotele, transfery, przeloty) platforma B2B z Dubaju, skierowana do agencji turystycznych, touroperatorów i firm. W jej bazie znajduje się ponad milion obiektów z całego świata, z czego duża część z nich jest zakontraktowana bezpośrednio, co przekłada się na atrakcyjność stawek. TBO.com oferuje też m.in. całodobowe wsparcie dla klientów, serwis dedykowany wyjazdom incentive, elastyczność anulacji czy pełen automatyzm jeśli chodzi o generowanie voucherów i faktur.

Do głównych zadań Michała Maziarczyka należą teraz: proaktywne działania sprzedażowe w celu pozyskania dla TBO.com nowych klientów w segmencie B2B (głównie agencje i touroperatorzy), opieka i obsługa aktualnych klientów oraz organizacja spotkań i szkoleń w celu zaznajomienia jak największej rzeszy kontrahentów z rozwiązaniami jakie oferuje platforma.

– Chciałbym, żeby dzięki działaniom marketingowym i promocyjnym w przeciągu 2-3 lat platforma TBO.com stała się liderem na rynku polskim wśród agencji i touroperatorów. Personalnie, wyzwaniem samym w sobie jest nauczenie się nowego produktu, całkowicie różnego i bardziej złożonego niż wcześniejszy segment DMC. Działanie samej platformy jest proste i intuicyjne, ale zawiera wiele wbudowanych funkcji, które są bardzo przydatne, ale wymagają ciągłej analizy i rozwoju – powiedział Michał Maziarczyk.

Michał Maziarczyk jest związany z turystyką od ponad 10 lat. Zaczynał w branży incentive jako project manager w ICP Group i aktywny członek stowarzyszenia MPI oraz SITE. Jako pierwszy student z polski zdobył prestiżową nagrodę MPI Foundation Youth Award. Pracował również jako group leader dla niemieckiej firmy Sprachcaffe na Malcie i w Brighton oraz dla firmy Castrol podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku. Ostatnie siedem lat reprezentował firmę Liberty International Tourism Group (globalne DMC, mające w swoim portfolio ponad 90 kierunków) wśród agencji z rynku polskiego i krajów bałtyckich.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK