Fot. Materiały prasowe

Nowy dyrektor sprzedaży warszawskiego hotelu Bristol

przez Think MICE

Z początkiem czerwca Tomasz Szyszka objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Hotelu Bristol w Warszawie. Do jego obowiązków należy zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.

Tomasz Szyszka, przez trzy ostatnie lata związany był z warszawskim hotelem Hilton. Nowy dyrektor sprzedaży może pochwalić się ponad 20-letnią praktyką w branży hotelarskiej, zdobywaną zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. w InterContinental Cyprus Aphrodite Hills Resort, Domina Hotels Group w Estonii czy warszawskim hotelu InterContinental. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, ale zaraz po studiach postanowił wrócić na rodzinne Pomorze, gdzie stawiał pierwsze kroki w hotelarstwie, jako dyrektor sprzedaży i marketingu w sopockim Sheratonie. Do niedawna związany był z siecią Hilton, gdzie jako commercial director odpowiadał za obszary sprzedaży, marketingu oraz revenue.

– Doświadczenie i wiedza Tomasza są dla nas niezwykle cenne. W tym roku nasz hotel obchodzi swoje 120-lecie, dodatkowo ruszamy z remontem lobby. Wierzymy, że będzie to przełomowy czas nie tylko dla nas, ale i dla Tomasza, na którego czekają nowe wyzwania – powiedział Piotr Bubnowski, hotel manager hotelu Bristol, Warsaw.

W wolnym czasie Tomasz Szyszka oddaje się pasji podróżowania – najczęściej do ukochanej Skandynawii. Jest entuzjastą rowerowych wypraw oraz propagatorem zdrowego odżywiania.  

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK