Fot. Materiały prasowe

Anna Falkowska account managerem w Walk PR

przez Think MICE

Anna Falkowska awansowała na stanowisko account managera w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR. Jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo na rzecz kluczowych klientów oraz nadzór client service w dziale komunikacji korporacyjnej.

Falkowska jest związana z Walk PR od ponad 5 lat.

– Dbamy o rozwój ludzi, którzy są z nami od lat. Z przyjemnością obserwujemy i wspieramy rozwój zawodowy Ani, od znakomitej accountki, do w pełni samodzielnej i kreatywnej managerki. Jej duże doświadczenie w koordynacji komunikacji 360 pozwoli nam jeszcze skuteczniej odpowiadać na aktualne potrzeby naszych klientów. Ten awans przyspieszy dalszą rozbudowę kompetencji firmy w realizacji projektów employer brandingowych, obsługi profili LinkedIn oraz współpracy z influencerami – powiedziała Anna Borowiec-Góra, członkini zarządu Walk PR.

Anna Falkowska ma kilkuletnie doświadczenie w roli lidera i koordynatora prac zespołu projektowego, zajmującego się komunikacją 360. Wielokrotnie z ramienia klienta występowała w roli rzecznika projektu przed partnerami, interesariuszami oraz przedstawicielami instytucji publicznych. Pracowała m.in. dla: Hali Koszyki (Griffin Real Estate), Traficar, Ceramiki Paradyż, Gourmet Food, Nutricia Polska, Fundacji Nutricia, marki Lysol (Reckitt Benckiser) oraz E. Wedel.

Źródło: materiały prasowe, oprac. IK