
Nowa dyrektor sprzedaży hotelu Sheraton Grand Warsaw
- przez Think MICE
11 stycznia br. funkcję dyrektora sprzedaży Sheraton Grand Warsaw objęła Magdalena Maciejewska. Na nowym stanowisku podlega bezpośrednio Angeli Salibie, dyrektor Sheraton Grand Warsaw. Tym samym wspólny dział sprzedaży Sheraton Grand Warsaw i The Westin Warsaw został rozdzielony. Oba hotele mają teraz odrębne zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów B2B.
Magdalena Maciejewska karierę zawodową rozpoczęła w 2004 r., po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Warszawskim. Dołączyła wtedy do warszawskiego Sheratona jako koordynator konferencji i wydarzeń, a następnie awansowała na stanowisko starszego specjalisty sprzedaży cateringu. W 2007 r. postanowiła rozwijać się poza Sheratonem – na początku w agencji eventowej Allegro, następnie w hotelu Marena Spa. W 2010 r. prowadziła wiele własnych projektów consultingowych dla branży HoReCa, a rok później ponownie dołączyła do Sheraton Warsaw Hotel i objęła stanowisko managera w znanym jej już dziale sprzedaży cateringu.
Po sześciu latach przeprowadziła się z Warszawy do Krakowa, aby dołączyć do zespołu Sheraton Grand Krakow jako manager grup i konferencji, następnie awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży. Ponad trzy lata skutecznie kierowała kilkuosobowym zespołem.
– Zarówno wiedza dotycząca warszawskiego rynku, jak i doświadczenie zdobyte w Krakowie sprawiły, że Magda szybko odnalazła się na stanowisku dyrektora sprzedaży Sheraton Grand Warsaw. Pomimo trudnego zadania, jakim jest odbudowa ruchu w hotelu po pandemii, jestem przekonana, że doskonale sprawdzi się w nowej roli – powiedziała Angela Saliba.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK